Nya ambitioner!

Det svåra med en blogg är liksom att hålla igång den :) Min ambition när jag startade bloggen var att uppdatera den flera gånger i veckan. Men det har jag insett att det inte är hållbart. På kvällarna sitter jag mestadels och pluggar och har jag tid över vill jag gärna spendera den med mannen. Och ofta är man helt slut efter en dag med jobb och två små vildfrön! Men ändå saknar jag bloggandet, och jag har därför bestämt mig för att istället för att hoppa över det helt, sänka min ambitionsnivå. Jag bloggar helt enkelt när jag hinner!
 
Det närmar sig påsk och jag har planer för påskfirandet. Jag har tillverkat små träskyltar som jag ska ställa ut i trädgården när barnen springer runt och letar efter påskäggen. Söta blev de! Det kommer kännas som att kliva rakt in i en sagovärld när de öppnar dörren :)
.
.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad härligt att läsa ett inlägg av dig igen :) Men håller med dig helt, blogga när du har tid till det :)

Vad kul för barnen, hur stora är skyltarna?

2013-03-19 @ 10:55:41
URL: http://4livliga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0