Vinterliv!

Fantastiska vinterdag! Tänk vad man fylls med glädje av dagar som dessa, fyllda med sol, familj och vänner. Stefan och Sienna tog med sig ett par vänner ut på sjön för lite skridskoåkning, medan jag och Flora for iväg tillsammans med våra vänner till det bästa stället jag vet; Butiken i Västra Strö :) Vi hade hunnit med en långpromenad i det vackra vädret på förmiddagen, så jag tyckte att vi kunde åka dit trots att dagen bjöd på riktigt uteväder. De hade utförsäljning denna helgen, med 40 % på hela sortimentet och jag gjorde några riktiga fynd! Att butiken sen ligger som den gör, i skånes vackraste område, gör inte heller saken sämre. Mitt emellan två riktiga sagoslott, Trollenäs och Trolleholm, med fantastisk miljö och otroligt vackra promenadvägar. Så ni som inte varit där, åk dit! Parkera bilen vid Trolleholms slott och ta en långpromenad längs med allén och in i skogen. Det är mitt smultronställe här nere! 
 
Lördagen startades med en ordentlig sovmorgon. Tror inte att barnen någonsin sovit så länge. Sen latade vi oss med en lång frukost i soffan medan vi tittade på Pippi på film. Lite ommöblering här hemma i vanlig ordning, som resulterade i en tur till Ikea för inköp av ny garderob till Flora. Nu börjar det bli riktigt fint där uppe på övervåningen! Jag längtar riktigt tills det är färdigt så man bara kan sitta där uppe och njuta :)
.
En vas från Ikea ger vårkänslor med fina tygblommor i ljuva färger.
 
Denna underbara höna kunde jag bara inte leva utan. Från butiken i V. Strö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0