Vinterkvällar

Igår kväll när barnen somnat fick jag äntligen tid att rita igen. Ett julmotiv blev det denna gång. Jag tycker det är så mysigt med dessa vinterkvällar så jag får nästan ont i hjärtat! Mörkret har sänkt sig, ljusen från granen ger ett så varmt sken och man ger sig tid att pyssla och se långfilmer. Det är verkligen ett lugn som sprider sig. Men jag blir alltid lite ledsen när julhelgerna är över... Det är som om vardagsstressen griper tag i en igen och man vet att snart är dessa fina dagar förbi för denna gång. Julen är min absoluta favorittid på året och det är alltid sorgligt när den är över. Men man kan alltid trösta sig med att hitta fina julsaker på rean och planera inför nästa år. :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Jakobsson

Vad mysigt det ser ut på bilden!
Kan man inte få beställa utav dig:) Tex med barn motiv som man kan ge bort i doppresent:)

Svar: Det hade jag jättegärna gjort! Jag har sålt ett par stycken redan, men eftersom jag bara målar av så kan jag bara måla efter de motiv som redan finns (med vissa detaljändringar). Du kan se de som finns på jdillustration.co.uk.
None None

2013-01-05 @ 20:26:05
URL: http://4livliga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0