Tårtor

Idag pratade vi tårtor på jobbet. Göra själv vs att köpa. Jag tycker det är roligt att göra själv, så jag brukar passa på så fort tillfälle ges. Och så finns det ju så otroligt mycket bra verktyg nu för tiden så det blir ju så enkelt! Men inget slår ju en klassisk sommartårta, så varje sommar brukar det bli minst en sådan också. Både jag och Sienna fyller år på sommaren, och Sienna firas både av oss på sin födelsedag med tårta och sen har hon också kalas för sina kompisar. Likadant blir det i februari när Flora och Stefan fyller år. Så det blir många tårtor i taget och jag får verkligen tillfälle att öva!
.
Här kommer några av de tårtor jag gjort.
.
 
 
 
 
 
Avslutar inlägget med en Halloweentårta :)

Kommentarer
Postat av: Veronica Jakobsson

Gud så smaskiga dom såg ut!!
Vad tar du för en tårta ;)?

2013-01-22 @ 11:45:16
URL: http://4livliga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0